2009/06/28

boogieman strikes again

Här i dagarna släpptes Gashuu, en ny efterlängtad singel från boogieman. Efterlängtad av mig i alla fall, då jag tycker att deras första släpp är så otroligt våldsamt bra har jag verkligen gått omkring och väntat på att de ska släppa något mer.

Gashuu är bra, riktigt riktigt bra, och det låter ungefär som minialbumet libido. Och därför är jag lite besviken; betyder detta att de kommer låta likadant hela tiden? Jag gillar dom lika mycket men hoppas att de varierar sig lite mer i framtiden, för jag vill verkligen inte att de ska bli ett "har man hört en låt har man hört allt"-band.

See ya~!

PS, det var mig en sval respons på förra inlägget, jag vet nog allt att det är fler än två personer som läser! Nu ger ni mig nån slags inbillning om att ni redan tycker jag skriver fabulöst bra, hohoho☆

0 件のコメント: