2009/06/15

Mest spelade just nu:

Gackt

Jag har alltid tyckt att Gackt är oerhört mystöntig. Jag är inte ett superstort fan av hans musik och har mest lyssnat nån gång ibland, men har ändå alltid tagit hem det senaste och liksom hängt med. Nästan alla hans musikvideos är så otroligt löjliga, så jag inte vet om jag ska skratta eller gråta av pinsamhetsfaktorn! (Fast jag väljer oftast det förra, haha) Och alla sammanhang han är med i blir på nåt sätt himla komiska, ja han är verkligen mystöntig och det är nåt som gör att jag liksom aldrig kan ta honom på allvar.

Men just nu är han det enda jag lyssnar på. Och det känns verkligen som om jag hela tiden levt i förnekelse, för jag går omkring och nynnar på senaste singeln Koakuma Heaven och tänker att vafan. Jag gillar't ju. På riktigt!

Och jag åker inte hem från Japan utan att ha sett honom live.

1 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Jag lyssnade mycket på gackt förut, Mars och Moon är tokbra album :)
Fast jag har inte hört något av det han släppt typ de senaste fem åren, hahaha.