2009/07/01

No life

Jag tror jag har tappat bort mitt liv!
(Om jag nu hade nåt från början)

Jag går till jobbet, kommer hem... Orkar inte rita, sitter lite vid datorn... Spelade lite fiol idag för ovanlighetens skull. Sätter mig vi datorn igen... sitter och surfar tills internet tar slut, blir rastlös och undrar vafasen jag nu ska hitta på. Då har fyra timmar gått.
Och det är fyra timmar kvar tills jag ska sova!

Orkar inte gå ut, det är för varmt och vad ska jag göra där ute anyways? Har ingen lust att göra ditt och ingen lust att göra datt... Det enda jag gör är att sitta och tänka på hur coolt och fabulöst mitt liv kommer bli när jag flyttar till Japan. (Som det ju inte kommer bli, men man får väl drömma.)

AAUGHH jag behöver skaffa mig en ny hobby tror jag??
Rastlös rastlös rastlös!

Kollar på lite musikvideos då.. Lär väl under hålla mig ett litet tag.

Lätt min favoritlåt med GLAY! (Plus Global Communication, bara för nostalgin haha) Mmmmmmmm jag dör på videon och på Takuro. Senaste singeln I am xxx spelas också ofta hos mig.
Ah, nu börjar jag babbla iväg...

Äsch. Borde börja jobba på de elva (11) commissions jag fick. Av samma person. (lolwut)
See ya.........

2 件のコメント:

Okage さんのコメント...

Lust att hänga i stan i helgen elleeeeer? Jag vill glo på smycken i borlänge och så kan vi ta en glass *3*

Quarter Void さんのコメント...

Aaah ja det vill jag gärna! Blir en bra början på sommarlovet, hoho