2009/06/24

Quarter Void, soon in Tokyo☆

Jaha hörrni, det är inte mycket liv i lådan här inte, bara för jobbet som suger musten ur mig. Ägnar dagarna åt meningslösa ting i ett desperat försök att få tiden att gå fortare.. (fast det funkar inte så bra.)

Till min tröst kan jag tänka på att det antagligen blir mycket mer action här när jag flyttar iväg till landet i öster! Så mycket nya intryck, så mycket att blogga om...!!!
Vilket ger mig tanken,
vad skulle ni, kära läsare, vilja höra om?

Nåt speciellt?
Iakttagelser av streetmode och smygfotade bilder från affärer? Rapporter om spelningar av olika band?
Vad jag åt till middag?

Jag kommer såklart skriva om det jag har lust med, men det skulle vara kul att veta vad ni, som faktiskt orkar läsa allt detta, är intresserade av. Ge gärna förslag☆!

Här är en bild från Algonquins för att lätta upp stämningen.

See ya~☆☆☆

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

jag vill läsa om allt. helt enkelt. din vardag typ, hur livet funkar. skillnader och likheter!

Nettan87 さんのコメント...

Everything ^^b