2009/07/27

B-day

När jag vaknade upp där på söndagsmorgonen den 26:e juli kunde jag konstatera att ja, det var första gången i mitt liv som jag på min födelsedag vaknar upp helt ensam utan tårta på sängen. Och att det faktiskt är första gången jag skulle göra nåt.

Vi började med afternoon tea på Chaikhana, en stor grupp var vi; jag, Maria, Sara, Josephine, Frida, Fia, Katja och Oskar. Jag åt ingen frukost för att kunna gotta mig som bäst. haha!
Efteråt splittrades gruppen så jag och Maria vandrade runt för oss själva. Bland annat inne på Topshop där hon blommade upp.

Efter ett par timmar satte vi oss framför en bioduk vid Hötorget och såg Public Enemies med stora vapen som skjuter mycket och Johnny Depp och Christian Bale som skjöt mycket med stora vapen.

Efter bion blev det middag på Mississippi inn, efter middagen åkte jag, Frida och Fia till Berns. Har aldrig varit där tidigare, av förståeliga åldersskäl, men det var verkligen kul.
En till som tyckte det var kul var nog Hugh Grant som också var där, av okänd anledning. Jag är inget fan, men det var kul och han var kort!

Och så blev det taxi hem och ner i sängen.
Ska jag säga det igen? Ja okej, har haft bästa födelsedagen!

Och vet ni vad jag INTE har?
Åldersnojja.
Jag gillar verkligen att bli äldre och ser fram emot varje år som går. Det är ju så att ju äldre jag blir, desto mer roliga saker händer mig. Varför skulle jag nojja mig över det?

See ya!☆☆☆

2 件のコメント:

Maria ♥ さんのコメント...

Det där är LÄTT den bästa bilden på mig någonsin. :D
Grattis igen min lilla tuss.

Quarter Void さんのコメント...

Maria: Jag måste ju säga att jag håller med ;D