2009/07/05

Back on track på klädfronten

Josephine kom till Borlänge idag! Det var nice, vi hängde på Kupolen och på stan, köpte lite smått, tog det lugnt, osv.
Och vet ni? Jag sminkade mig för första gången på tre veckor.
Tre veckor!
När jag tagit på mig alla kläder och allt bling och smetat på allt smink så tänkte jag att oj, det här känns ovant!
Ovant?!
Jag kände också att jag saknat det. Jag har alltså saknat att ha på mig mina vardagskläder. Då kan ni kanske förstå hur otroligt sunkig och nedklädd jag varit när jag jobbat, jösses!

Och mina nyaste byxor är fantastiskt svala och luftiga. Även om jag fortfarande är tveksam på dom måste dom med till Japan!

Jag känner också att mitt hår blivit väldigt långt, vilket jag gillar. Men jag gillar inte att min snedlugg får min näsa att framstå i dålig dager... måste jag ändra frisyr? Jag har inte haft den här varianten så superlänge, och jag trivs rätt bra i den.
Det som behövs är då kanske nån slags... omarbetning på luggen. Så det ser bra ut. Jag får göra efterforskningar och försöka komma till nån slags slutsats.... Uh...
Bah, jag gillar inte frisyr-ångest.

See ya☆☆☆

0 件のコメント: