2009/07/24

En olycka händer så lätt

Hittade min elektriska ögonbrynstrimmer längst in i badrumsskåpet som jag totalt glömt bort att jag hade.
Ah! Men den kan jag ju köra med! tänkte jag.

....BZZZT!

...och ögonbrynet var ett minne blott.


Jag aldrig provat, men länge haft mina misstankar om att jag skulle se för jävlig ut utan ögonbryn, och vet ni? Jag hade rätt! Men jag får mig ett gott skratt varje gång jag ser mig i spegeln, det måste ju vara nåt positivt.
På bilden ser ni en ögonbrynslös mig som för första gången försökt måla dit egna på fri hand.

Men det var två veckor sen faktiskt, och de börjar sakta men säkert (med betoning på sakta) växa tillbaka. Kan också konstatera att mitt vänstra växer ungefär dubbelt så fort och jämt som det högra av nån anledning.


Slutsats nr 1: Jag minus ögonbryn = ingen bra idé
Slutsats nr 2: Bör ta det lugnt med trimmern hädanefter.

See ya☆

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

l?rt en masse