2009/07/24

Hej världen!

Det har nu gått två veckor sen datorn pajade.
Under den tiden har jag bland annat gjort följande:
  • Spenderat en helg hos Josephine
  • Klippt gräset i sommarstugan (vars tomt är nästan 3000 kvm)
  • Och som följd av det fått mitt livs första fästing
  • Spelat så mycket Dissidia som man normalt gör under en livstid
  • Tvättat alla fönster på pappas jobb
  • Klippt gräset i sommarstugan, igen
  • Åkt till Stockholm

Och nu sitter jag här i min faster Mauds lägenhet vid Fridhemsplan!

Imorrn väntas D'espairsRay. Jag ser mycket mycket mycket fram emot konserten, det var faktiskt länge sen jag såg fram emot en konsert så här mycket.

På lördag är Lolitaloppisen. Jag ska själv inte sälja nåt, men min syster Ingrid kommer förbi imorrn med en rullväska med kläder jag ska sälja åt henne.

På söndag är min födelsedag!
Och för första gången ska jag faktiskt göra nåt, nämligen fira den med mina vänner som är det bästa av sällskap. Ska bli intressant med en födelsedag jag inte kommer ha dödstråkigt på!

Min laptop är beställd och ska komma nu här i slutet av veckan, så jag hoppas den ligger och väntar på mig när jag kommer hem på tisdag~
See yaaaaaa!

0 件のコメント: