2009/07/24

Hemma!

Men så idag är jag framme i Stockholm!
Ah, så hemmastadd jag känner mig, här ska jag bo efter Tokyo~!

För några dagar sen tog jag mig till frissan, VILKET JAG INTE SKULLE HA GJORT, why oh why övertalar jag migsjälv om att det säkert kommer bli bra och dom vet vad dom gör? Det resulterade i alla fall i att jag tog några arga tag med saxen imorse (dom var verkligen arga) och efter några misslyckade försök till styling så åkte slutligen plommonstopet på.
Men min kära hatt... det var länge sen! Jag... jag har saknat! Den bör användas mer.

Maria mötte upp mig på Centralen, jag var trött och svettig och hungrig så vi fikade. Bilden har jag, återigen, helt hämningslöst snott från hennes blogg, eftersom jag inte alls kom ihåg att min egen kamera ju låg i väskan vid mina fötter. Jag gav henne en försenad födelsedagspresent och festade på en smoothie och chokladboll.

Efter det välbehövliga sockerintaget och det ytterst trevliga sällskapet åkte jag hem till Mauds lägenhet och här sitter jag nu och har bloggat skiten ur mig. Det var skönt.
Jag ska vila nu, dagarna framöver kommer bli hektiska och, förhoppningsvis, helt underbara!

Seeeee yaaaaa~~~~☆

0 件のコメント: