2009/07/25

Lolitaloppisfixande och konsertande och livet leker

Mötte upp Josephine och Sara för att ställa i ordning till Lolitaloppisen imorrn, det hela gick bra och det känns som att det kommer bli en lyckad tillställning. Och VARM, uh. Mitt outfit jag tänkte ha går inte alls att ha eftersom jag kommer smälta. Crap.

När klockan hade blivit mycket åkte jag och Malin till Fryshuset och D'espairsRay. (Liverapport finns här nedanför~!) Jag var stressad då vi kom dit ungefär när insläppet började, men jag stressar upp mig för så onödiga saker.

Jag köpte en t-shirt! Det var ingen fråga om saken där inte.
Sen gick jag och övertygade migsjälv om att jag inte skulle köpa nåt mer alls, för jag bör spara pengarna att kunna spendera på såna saker i Japan. Jag sa åt Malin att övertyga mig också. Fast egentligen visste jag ju hela tiden att jag aldrig skulle kunna hålla mig.

Det blev ett fotoset.
Men inte mer!
Så jag var ganska duktig ändå, tycker jag.


Men hörrni!
När vi stod där inne och väntade på detta fantastiska band som snart skulle uppfylla våra sinnen, kom det fram en snygg snubbe till mig och undrade om det var jag som var Ylva. Vilket det ju var. Så visade det sig att han läser min blogg!
!!!
Jag har läsare!!!!!!!!!!!!!!

Nej men allvarligt. Jag blev överraskad och glad på riktigt.
Möjligen årets överraskning!


Nu är klockan alldeles för sent och min hjärna undrar vafan jag skulle sitta här och blogga för istället för att sova.
Imorrn är det up n go igen, ingen rast ingen ro!
See ya~~~

3 件のコメント:

Maria ♥ さんのコメント...

Ja, gå och lägg dig! Jag ska också lägga mig.

John Forslund さんのコメント...

Hej! Det här är John, från konserten (riktigt awesome konsert btw, kmr glömmas sent :P). Ja hittade ingen e-mail eller så till dig så kan väl lika gärna skriva här, hoppas bara du ser de :o
Det var riktigt kul att träffa dig, made my day (tillsammans med d'espairsray förstås :)). Ledsen att jag inte erbjöd att göra dig sällskap på din quest for food, du fick gå helt ensam i mörkret :/ (om det nu var mörkt, kommer faktiskt inte ihåg) Men iaf!

Är hemma i Västerås nu men har ingenting att göra imorgon så kanske tar en tur tillbaks till stockholm för en titt in till lolitaloppisen (fast antar de ja kan handla e ifrån själva tokyostop :P), och det vore jätteskoj om vi kunde träffas igen! (men bara om du vill, förstås ^^) Ska du stå och sälja kläder ifrån 11-19 eller hur ser det ut? Skicka gärna iväg ett mail eller adda på msn eller whatever :-) om du nu hinner se detta innan du drar iväg, är väl osäkert I guess.
e-mail: john.teh.forslund@hotmail.com

PS. Hmm tokyostop låg på odensplan nånting.. samma som Ramen Ki Mama :O:O:O dit måste jag bara gå! Synd att dom öppnar så sent bara :/ 17.00

JAJA nu ska jag sluta skriva, blev en lång kommentar detta (rekord? :O) haha fan vad jag använder () när jag skriver.

Quarter Void さんのコメント...

Maria: Bra. Idag kommer bli åsm!

John: Jag hoppades att du skulle skriva! Jag addar dig~ ^^