2009/07/01

MUCC tour dates

Nu är det klart vilka datum som gäller för MUCCs världsturné i höst, och de spelar hela TRE gånger i Sverige!


08.10.2009 - KB, Malmö
10.10.2009 - Klubben, Stockholm
11.10.2009 - Brewhouse, Gothenburg


Inte dåligt, inte.
Själv missar jag ju allt eftersom jag är i Japan då, men vet ni? Jag är inte ett dugg förtvivlad över detta faktum. Dels för att jag ju kan kolla på dom där, men mest för att jag just nu bara ärg arg på dom för att dom kopierar amerikanska mainstream-band och låter ASTRÅKIGT. Det är väl ok att lyssna på men jag slutar inte vara sur förrän dom skärper sig och gör nåt EGET och ORIGINELLT igen.


Låter väl väldigt elitistisk när jag säger detta men,
de var bäst när de var indie.
Punkt.



See ya!

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

woah, man kanske skulle se dem i göteborg då! och bo gratis hos brorsan ;D nice!