2009/07/07

VK vs EGA ....igen.

Det var länge sen jag hade lockar i håret! tänkte jag och drog fram locktången. Och så blev det som det blev. Är inte säker på att jag i lockigt hår är en stor hit, men tången åker nog med till Japan ändå.

Under hela tiden jag stod där framför spegeln och såg hur krullet spred sig över huvudet tänkte jag att nu borde jag fasen lägga av med Visual kei-tramset och satsa helhjärtat på EGA! Jag känner så starkt för det, och inte minst känner jag mig lite som en hycklare när jag kör visual-stilen.
Vad sägs om det, hmm? Ylva i EGA, 24/7?

Men jag vet nog allt att det aldrig kommer hålla, rätt som det är sitter jag där och dregglar över nåt från SEX POT. Jag trivs ju så utomordentligt bra i det! Det jag egentligen borde lägga av med är att tycka att jag borde lägga av med nåt.

Fast jag önskar att jag kunde det, att jag bara koncentrerade mig på en stil. Det, om något, är en ouppnåelig dröm haha!


Ja, och sen när jag riktigt kommit i stämning där och tagit några kort på mig ångrade jag att jag inte gjort ett ordentligt jobb utan bara fjantade dit några lockar här och där. Men men, så ambitiös behöver man väl inte vara på en måndagskväll...

See ya....☆

2 件のコメント:

Sara さんのコメント...

Men äsch, varför ska du välja? fatta opraktiskt att ha ega varje dag. Skitbra att ha en nerklädd stil och en fancy stil.

Ingrid さんのコメント...

YLVA du ser fabulös ut i lockar, goodness me!